فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

محصولات نوبا

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی نمایندگی محصولات نوبا در تهران است و تمامی محصولات نوبا را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. نوبا برند آرایشی معروف ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۲ توسط Rosy Armanini تاسیس شد. نام این برند از قبیله‌ای در آفریقا برگرفته شده است که برای جشن گرفتن مراسم خاص، صورت و بدن‌های خود را با رنگ‌ و طرح‌های خاص و شلوغی می‌آراستند. Nouba همواره در جستجوی تعاریف جدیدی از زیبایی است و در لوازم آرایشی خود از رنگ‌های جسورانه، محصولات منحصر به فرد و راه حل‌های نوآورانه ممکن استفاده می‌کند تا در بازار لوازم آرایش تاثیر به سزایی بگذارد. از پرطرفدارترین محصولات نوبا می‌توان به کرم پودر نوبا، رژلب مایع نوبا یا همان رژ Millebaci، پنکیک نوبا و رژ لب ولوت تاچ نوبا اشاره نمود. قیمت لوازم آرایشی نوبا در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی بصورت بسیار رقابتی و طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت به مشتریان عزیز عرضه می‌گردد. بنابراین برای استعلام قیمت لوازم آرایشی نوبا می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با کارشناسان فروش آرش بیوتی در ارتباط باشید.

محصولات نوبا مانند کرم پودر نوبا دارای انواع گوناگونی است. کرم پودر نوبامور و کرم پودر استمینال نوبا از انواع آن به شمار می‌آیند. رژ لب مایع نوبا مدل Millebaci و رژ لب ولوت تاچ نوبا از انواع رژ لب نوبا هستند. رژ لب نوبا شماره 7 از رژ Millebaci یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌های رژ لب مایع نوبا است. قیمت رژ لب مایع نوبا در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. پنکیک نوبا نیز از دیگر محصولات نوبا محسوب می‌شود. که دارای انواع مختلف مانند پنکیک دیوی نوبا است.

پنکیک دیوی نوبا

پنکیک دیوی نوبا با رنگدانه‌های پودری چرب به عنوان یک ترمیم‌ کننده برای پوست‌های خشک گزینه ایده‌آلی است. فرمولاسیون پنکیک دیوی نوبا دارای ریز‌ذرات با پوشش سیلیکونی است. این فرمولاسیون ترکیبی بسیار لطیف و طبیعی را روی پوست ایجاد کرده و صورت شما را یکدست پوشش می‌دهد. پنکیک نوبا مدل دیوی با بافت ابریشمین و قابلیت لیفتینگ، پوست را به حالت صاف و یکنواخت با نمایی مات جلوه می‌دهد. پنکیک دیوی نوبا را به عنوان زیرساز آرایشی نیز می‌توان استفاده کرد. پس از استفاده از آن، درخشندگی طبیعی پوست بالا رفته و پوست نرم می‌شود. همچنین اثرات قابل مشاهده چین و چروک را به خوبی محو می‌نماید.

کرم پودر نوبا

کرم پودر نوبا مور دارای رنگبندی متنوعی بوده و برای انواع پوست مناسب است. کرم پودر noubablak دارای فرمولاسیون ضد‌آب است و ماندگاری بالایی دارد. با استفاده از کرم پودر نوبامور نیازی به تجدید کرم پودر در طول روز نخواهید داشت. این کرم پودر با بافت کرمی و سبک خود قابلیت پوشش‌دهی یکدستی دارد و عیوب صورت را می‌پوشاند و حس لطافت ایجاد می‌کند. الاستومر‌های موجود در محصول، مانند پوست دوم شما عمل نموده و پوششی لطیف و بسیار با دوام را خلق می‌نمایند. رنگ بندی کرم پودر نوبا در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی موجود و عرضه می‌گردد. قیمت کرم پودر نوبامور هم مانند دیگر محصولات نوبا طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت عرضه می‌گردد.

رژ لب مایع نوبا

رژ Millebaci دارای پیگمنت‌های غنی است و خواص مرطوب کننده و نرم کننده ‌دارد. همچنین با استفاده از رژ Millebaci، لب‌ها حجیم به نظر می‌رسند. از دیگر ویژگی‌های رژ Millebaci ماندگاری بالا است و به لطف طراحی حرفه‌ای اپلیکاتور رژ، به راحتی به اطراف لب پخش نمی‌شود.

رژ لب ولوت تاچ نوبا

رژ لب ولوت تاچ نوبا Nouba Velvet Touch Lipstick دارای طراحی ارگونومیک است و پوششی مخملی بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند. ارژلب ولوت تاچ نوبا دارای قابلیت حجم‌دهندگی بوده و حس طراوت بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند و بافت سبکی نیز دارد. رژلب ولوت تاچ نوبا دارای رایحه گل بنفشه است و خاصیت آبرسانی داشته و جلوه ای مات به لب‌ها می‌بخشد. رژ لب‌های مات مناسب فصل تابستان هستند که به سادگی با وجود گرمای زیاد پاک نمی‌شوند و اثری ماندگار دارند.

 فروشگاه آرش بیوتی

 فروشگاه آرش بیوتی با ارائه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی در خدمت شما عزیزان است. برای خرید از فروشگاه آرش می‌توانید به سایت Www.arashbeauty.com مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۳۹ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)