فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

نمایندگی محصولات کاپریس در تهران

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی نمایندگی محصولات کاپریس در تهران است و تمامی محصولات کاپریس اعم از کرم پودر کاپریس، ریمل کاپریس، رژ لب کاپریس و دیگر کالاها را به شما مشتریان عزیز عرضه می کند. قیمت محصولات کاپریس هم طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت ارائه می گردد. برند کاپریس تمامی محصولات خود را بر پایه ترکیبات گیاهی و طبیعی بنا نهاده است و به همین دلیل نه تنها جنبه آرایشی، بلکه جنبه درمانی نیز در محصولات کاپریس نهفته است. اگر از افرادی هستید که پوست فوق العاده حساسی دارید و به مواد شیمیایی واکنش نشان می دهد، پیشنهاد ما به شما خرید محصولات آرایشی کاپریس است. آرش بیوتی نمایندگی محصولات کاپریس در تهران است و با ارسال محصولات کاپریس به سراسر ایران در سریعترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان است. اگر به دنبال نمایندگی محصولات کاپریس در تهران هستید، فروشگاه آرش امکان خرید حضوری و آنلاین را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.

کرم پودر کاپریس

انواع کرم پودر کاپریس در فروشگاه آرش بیوتی، نمایندگی محصولات کاپریس در تهران عرضه می گردد. کرم پودر کاپریس شامل سه مدل کرم پودر، کرم پودر لیفتینگ کاپریس، کرم پودر مات و مخملی کاپریس و کرم پودر teint parfait یا کرم پودر ضد چروک کاپریس است.

کرم پودر لیفتینگ کاپریس

کرم پودر لیفتینگ کاپریس محصولی نرم و سبک است که به آسانی بر روی پوست پخش شده و آن را صاف و یکدست می‌کند. وجود عناصر فعال ویژه در کرم پودر لیفتینگ کاپریس باعث سازگاری کامل آن بر روی پوست شده و اثر لیفت کنندگی، مرطوب کنندگی و تغذیه عمیق دارد. کرم پودر لیفتینگ کاپریس دوام بالایی دارد و قابل استفاده برای انواع پوست است. فیلترهای ضد آفتاب با SPF15 موجود در کرم پودر لیفتینگ کاپریس اثر ضد استرس داشته و از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی و اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. کرم پودر لیفتینگ کاپریس در فروشگاه آرش بیوتی، نمایندگی محصولات کاپریس در تهران عرضه می‌گردد.

کرم پودر مات و مخملی کاپریس

کرم پودر مات و مخملی کاپریس دارای بافت بسیار لطیف و روان است. به محض استفاده از کرم پودر مات و مخملی کاپریس، پوششی یکنواخت ایجاد نموده، لک و نواقص را محو کرده و بافت پوست را ترمیم می‌کند. کرم پودر مات و مخملی کاپریس کامل، غنی شده با عناصر فعال (سلول های بنیادی سیب) جهت محافظت از پوست در برابر عوامل ایجاد کننده استرس و چروک است. همچنین حاوی مواد طبیعی کاهش دهنده تولید سبوم جهت جلوگیری از براق شدن پوست و داشتن پوششی مات، طبیعی و رنگی یکنواخت است. بنابراین محصولی مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط محسوب می‌گردد. کرم پودر مات و مخملی کاپریس در فروشگاه آرش بیوتی، نمایندگی محصولات کاپریس در تهران عرضه می‌گردد.

کرم پودر teint parfait

کرم پودر teint parfait یا کرم پودر ضد چروک کاپریس بافت سیلیکونی دارد و به آسانی پخش شده و یک لایه نازک صاف و غنی بر روی پوست ایجاد می‌کند. بدون ایجاد خطوط و ضخامت، پوست را پوشش داده و ظاهری صاف و مات به آن می‌بخشد. کرم پودر کاپریس دارای خاصیت ضد چروک بوده و همچنین از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید و آلودگی محیطی محافظت می‌کند. کرم پودر ضد چروک کاپریس دارای خاصیت مرطوب کنندگی فوری است. کرم پودر teint parfait یا کرم پودر ضد چروک کاپریس در فروشگاه آرش بیوتی، نمایندگی محصولات کاپریس در تهران عرضه می‌گردد.

ریمل کاپریس

انواع ریمل کاپریس در فروشگاه آرش بیوتی، نمایندگی محصولات کاپریس در تهران شامل ریمل کوئین کاپریس، ریمل کاپریس مدل دراما، ریمل میستیک کاپریس، ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس و ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس است. برای خرید ریمل کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل کوئین کاپریس

ریمل کوئین کاپریس با رنگدانه‌های فراوان جهت داشتن مژه‌هایی مشکی و چندین برابر حجیم طراحی شده است. برس این ریمل تک تک مژه‌ها را از ریشه تا نوک، بدون احساس سنگینی یا چسبندگی پوشش می‌دهد. در برابر آب مقاوم بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. ریمل کوئین کاپریس حاوی ویتامینE، بامبو، دی پانتنول، موم کارنوبا و زیتون جهت بازسازی، محافظت و رطوبت دهی به مژه‌ها نیز هست. در ضمن ریمل کوئین کاپریس بسیار برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند، ایده آل است. برای خرید ریمل کوئین کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل کاپریس مدل دراما

ریمل کاپریس مدل دراما دارای برس باریک و تفکیک شده است. برس ریمل کاپریس مدل دراما مژه‌ها را از یکدیگر جدا کرده و از ریشه تا نوک مژه، بدون چسبندگی و گلوله شدن حجم می‌دهد. ریمل کاپریس مدل دراما حاوی آستر مشتق شده از جوجوبا برای محافظت و تقویت مژه‌ا است. ریمل دراما کاپریس بدون پخش شدن و ریزش جهت حفظ زیبایی شما در تمام طول روز ثابت می‌ماند و به سادگی با آب گرم یا پاک کننده آرایش پاک می‌شود. برای خرید ریمل کاپریس مدل دراما اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل میستیک کاپریس

ریمل میستیک کاپریس برس هلالی شکل دارد و فرمژه‌ها را دو برابر نموده و بدون ایجاد احساس سنگینی آنها را پر و حالت‌دار نشان می‌دهد. همچنین برس ریمل میستیک کاپریس این امکان را می‌دهد که مژه‌های گوشه چشم را نیز به خوبی ریمل بزنید. درفرمولاسیون ریمل کاپریس از استر مشتق شده از جوجوبا استفاده شده است که باعث تقویت وحفاظت ازمژه‌ها نیز می‌شود. همچنین به لطف وجود رنگدانه‌های زغالی، مژه‌هایی فوق العاده مشکی، حجیم و درخشان را به شما هدیه می‌دهد. ریمل ‌میستیک کاپریس به هیچ وجه زیر چشم پخش نمی‌شود و زیر چشمان را سیاه نمی‌کند. همچنین این ریمل به راحتی با آب گرم و یا پاک کننده‌های آرایش چشم پاک شده و استفاده از آن برای کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، هیچ مانعی ندارد. برای ریمل میستیک کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس

ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس بدون چسبندگی مژه‌ها، ظاهری حجیم، پرپشت و در عین حال طبیعی به مژه‌ها می‌بخشد. ریمل Regard‌‌ Farouche کاپریس، مژه‌ها را نرم کرده و به ضخیم و فرشدگی آن‌ها کمک می‌کند. ریمل فقوش کاپریس حاوی رنگ مشکی بلک کربن است که رنگ مشکی مژه را دو چندان می‌کند. همچنین ریمل فقوش کاپریس از ماندگاری طولانی برخوردار است که برای استفاده در طول روز مناسب بوده و چشم‌هایتان را خسته نمی‌کند. ریمل فقوش کاپریس با تمام ویژگی‌هایش فاقد پارابن بوده و کاملا مشکی است. برای خرید ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس

ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس به آسانی مژه‌ها را از یکدیگر جدا و بدون ایجاد تراکم و چسبندگی حجمی بی‌نظیر به آن‌ها می‌بخشد. طراحی برس ریمل کاپریس اصل، به شما این امکان را می دهد تا مژه ها را از ریشه تا نوک به خوبی ریمل بزنید. ریمل حجم‌دهنده مدل Fatale، ماندگاری بالایی دارد و در طول روز حجم مژه‌ها را حفظ می‌کند. این محصول فاقد هرگونه پارابن و اسانس است که هیچ گونه حساسیت و آسیبی را برای چشم به دنبال ندارد. ریمل بسیار حجم‌دهنده کاپریس مناسب همه افراد، حتی کسانی که از لنز استفاده می‌کنند نیز است. این ریمل به راحتی با آب گرم و یا پاک‌کننده‌های آرایشی قابل پاکسازی است. برای خرید ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

انواع رژ لب کاپریس

انواع رژ لب کاپریس شامل رژ لب مایع کاپریس، رژ لب فیدل کاپریس، رژ لب آمور کاپریس، رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours  و رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل  Rouge Caprice معروف به رژ قرمز کاپریس است. قیمت رژ لب کاپریس در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی نمایندگی فروش محصولات کاپریس در تهران طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت عرضه می‌گردد.

رژ لب مایع کاپریس

رژ لب مایع کاپریس حاوی ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی است و از لب‌های شما محافظت کرده و از ایجاد چروک جلوگیری می‌کند. وجود Hilurlip در فرمول رژلب مایع کاپریس مدل LICIOUS اثر حجم دهندگی آنی داشته و با پر کردن چروک‌های ریز لب، شاهد حجمی مطلوب بر روی لب‌ها خواهید بود. همچنین رژلب مایع کاپریس مدل LICIOUS مایع لایه‌ای پایدار و درخشان با بافتی خوشایند و ماندگار بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند. استفاده از این رژلب احساسی دلپذیر به شما داده و بافت آن برای مدت طولانی بدون تغییر بر روی لب‌ها باقی می‌ماند. قیمت رژ لب مایع کاپریس در فروشگاه آرش نمایندگی فروش محصولات کاپریس در تهران طبق مصوبه ارائه شده توسط شرکت عرضه می‌گردد.

رژ لب فیدل کاپریس

رژ لب فیدل کاپریس رژلبی بسیار مات و ماندگار، سرشار از رنگ دانه‌های بسیار غنی است. رژلب فیدل کاپریس Rouge Fidele به واسطه وجود سیلیکون الاستومرها به آسانی بر روی لب غلتیده و همزمان با احساس راحتی، رنگی خالص و عمیق به لب‌ها می‌دهد. رژلب فیدل کاپریس Rouge Fidele به دلیل وجود عصاره یاس تاهیتی، دارای خاصیت آنتی اکسیدان طبیعی بوده که لب‌ها را برای مدت طولانی مرطوب نگه می‌دارد. رژلب فیدل کاپریس Rouge Fidele سطح لب را نرم و هموار کرده و از آن‌ها در برابر خشکی محافظت می‌کند. همچنین فاقد نگهدارنده های مضر است.

رژ لب آمور کاپریس

رژ لب آمور کاپریس رژ لبی مخملی با بافت کرمی مات و بسیار نرم است که به آسانی کشیده می‌شود. رنگدانه‌های بسیار رژ لب آمور کاپریس Rouge Amour تنها با یکبار استفاده لب‌ها را با رنگی غلیظ و ماندگار پوشش می‌دهد. همچنین رژ لب آمور کاپریس Rouge Amour حاوی ویتامین E است که رطوبت طبیعی لب‌ها را حفظ کرده، احساس نرمی خوشایندی به آن داده و مانع از ایجاد چروک و آسیب لب توسط رادیکال‌های آزاد می‌شود.

رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours

رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours با فرمولاسیون ویژه، از لب‌های شما محافظت می‌کند. بافت نرم و مخملی رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours به دلیل وجود ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان، دارای خواص ضد چروک و مرطوب کنندگی آنی است. رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours، یک رژلب فوق العاده با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز است. رژ لب کاپریس به راحتی بر روی لب‌ها کشیده شده و رنگ جذابی به آن می‌دهد.

رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل  Rouge Caprice

رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل  Rouge Caprice معروف به رژ قرمز کاپریس رژ لبی سبک که به پوست لب امکان تنفس داده و همزمان رنگی غلیظ، بافتی مات و مخملی به لب‌ها می‌دهد. ویتامین E موجود در رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل Rouge Caprice یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست لب در برابر آسیب رساندن رادیکالهای آزاد محافظت می‌کند. فرمولاسیون رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل Rouge Caprice به دلیل وجود شی باتر، روغن کتان و عصاره بامبو، نرم کننده، تغذیه کننده و احیا کننده محسوب شده و عدم وجود لانولین از پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۰۷ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)