فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

رژ لب کاپریس

انواع رژ لب کاپریس

انواع رژ لب کاپریس شامل رژ لب مایع کاپریس، رژ لب فیدل کاپریس، رژ لب آمور کاپریس، رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours  و رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل  Rouge Caprice معروف به رژ قرمز کاپریس است. قیمت رژ لب کاپریس در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی نمایندگی فروش محصولات کاپریس در تهران طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت عرضه می‌گردد.

رژ لب مایع کاپریس

رژ لب مایع کاپریس حاوی ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی است و از لب‌های شما محافظت کرده و از ایجاد چروک جلوگیری می‌کند. وجود Hilurlip در فرمول رژلب مایع کاپریس مدل LICIOUS اثر حجم دهندگی آنی داشته و با پر کردن چروک‌های ریز لب، شاهد حجمی مطلوب بر روی لب‌ها خواهید بود. همچنین رژلب مایع کاپریس مدل LICIOUS مایع لایه‌ای پایدار و درخشان با بافتی خوشایند و ماندگار بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند. استفاده از این رژلب احساسی دلپذیر به شما داده و بافت آن برای مدت طولانی بدون تغییر بر روی لب‌ها باقی می‌ماند. قیمت رژ لب مایع کاپریس در فروشگاه آرش نمایندگی فروش محصولات کاپریس در تهران طبق مصوبه ارائه شده توسط شرکت عرضه می‌گردد.

رژ لب فیدل کاپریس

رژ لب فیدل کاپریس رژلبی بسیار مات و ماندگار، سرشار از رنگ دانه‌های بسیار غنی است. رژلب فیدل کاپریس Rouge Fidele به واسطه وجود سیلیکون الاستومرها به آسانی بر روی لب غلتیده و همزمان با احساس راحتی، رنگی خالص و عمیق به لب‌ها می‌دهد. رژلب فیدل کاپریس Rouge Fidele به دلیل وجود عصاره یاس تاهیتی، دارای خاصیت آنتی اکسیدان طبیعی بوده که لب‌ها را برای مدت طولانی مرطوب نگه می‌دارد. رژلب فیدل کاپریس Rouge Fidele سطح لب را نرم و هموار کرده و از آن‌ها در برابر خشکی محافظت می‌کند. همچنین فاقد نگهدارنده های مضر است.

رژ لب آمور کاپریس

رژ لب آمور کاپریس رژ لبی مخملی با بافت کرمی مات و بسیار نرم است که به آسانی کشیده می‌شود. رنگدانه‌های بسیار رژ لب آمور کاپریس Rouge Amour تنها با یکبار استفاده لب‌ها را با رنگی غلیظ و ماندگار پوشش می‌دهد. همچنین رژ لب آمور کاپریس Rouge Amour حاوی ویتامین E است که رطوبت طبیعی لب‌ها را حفظ کرده، احساس نرمی خوشایندی به آن داده و مانع از ایجاد چروک و آسیب لب توسط رادیکال‌های آزاد می‌شود.

رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours

رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours با فرمولاسیون ویژه، از لب‌های شما محافظت می‌کند. بافت نرم و مخملی رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours به دلیل وجود ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان، دارای خواص ضد چروک و مرطوب کنندگی آنی است. رژ لب کاپریس مدل Rouge Velours، یک رژلب فوق العاده با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز است. رژ لب کاپریس به راحتی بر روی لب‌ها کشیده شده و رنگ جذابی به آن می‌دهد.

رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل  Rouge Caprice

رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل  Rouge Caprice معروف به رژ قرمز کاپریس رژ لبی سبک که به پوست لب امکان تنفس داده و همزمان رنگی غلیظ، بافتی مات و مخملی به لب‌ها می‌دهد. ویتامین E موجود در رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل Rouge Caprice یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست لب در برابر آسیب رساندن رادیکالهای آزاد محافظت می‌کند. فرمولاسیون رژ لب کاپریس مات و مخملی مدل Rouge Caprice به دلیل وجود شی باتر، روغن کتان و عصاره بامبو، نرم کننده، تغذیه کننده و احیا کننده محسوب شده و عدم وجود لانولین از پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۵:۳۸ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)