فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

ریمل کاپریس

ریمل کاپریس

انواع ریمل کاپریس در فروشگاه آرش بیوتی، نمایندگی محصولات کاپریس در تهران شامل ریمل کوئین کاپریس، ریمل کاپریس مدل دراما، ریمل میستیک کاپریس، ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس و ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس است. برای خرید ریمل کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل کوئین کاپریس

ریمل کوئین کاپریس با رنگدانه‌های فراوان جهت داشتن مژه‌هایی مشکی و چندین برابر حجیم طراحی شده است. برس این ریمل تک تک مژه‌ها را از ریشه تا نوک، بدون احساس سنگینی یا چسبندگی پوشش می‌دهد. در برابر آب مقاوم بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. ریمل کوئین کاپریس حاوی ویتامینE، بامبو، دی پانتنول، موم کارنوبا و زیتون جهت بازسازی، محافظت و رطوبت دهی به مژه‌ها نیز هست. در ضمن ریمل کوئین کاپریس بسیار برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند، ایده آل است. برای خرید ریمل کوئین کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل کاپریس مدل دراما

ریمل کاپریس مدل دراما دارای برس باریک و تفکیک شده است. برس ریمل کاپریس مدل دراما مژه‌ها را از یکدیگر جدا کرده و از ریشه تا نوک مژه، بدون چسبندگی و گلوله شدن حجم می‌دهد. ریمل کاپریس مدل دراما حاوی آستر مشتق شده از جوجوبا برای محافظت و تقویت مژه‌ا است. ریمل دراما کاپریس بدون پخش شدن و ریزش جهت حفظ زیبایی شما در تمام طول روز ثابت می‌ماند و به سادگی با آب گرم یا پاک کننده آرایش پاک می‌شود. برای خرید ریمل کاپریس مدل دراما اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل میستیک کاپریس

ریمل میستیک کاپریس برس هلالی شکل دارد و فرمژه‌ها را دو برابر نموده و بدون ایجاد احساس سنگینی آنها را پر و حالت‌دار نشان می‌دهد. همچنین برس ریمل میستیک کاپریس این امکان را می‌دهد که مژه‌های گوشه چشم را نیز به خوبی ریمل بزنید. درفرمولاسیون ریمل کاپریس از استر مشتق شده از جوجوبا استفاده شده است که باعث تقویت وحفاظت ازمژه‌ها نیز می‌شود. همچنین به لطف وجود رنگدانه‌های زغالی، مژه‌هایی فوق العاده مشکی، حجیم و درخشان را به شما هدیه می‌دهد. ریمل ‌میستیک کاپریس به هیچ وجه زیر چشم پخش نمی‌شود و زیر چشمان را سیاه نمی‌کند. همچنین این ریمل به راحتی با آب گرم و یا پاک کننده‌های آرایش چشم پاک شده و استفاده از آن برای کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، هیچ مانعی ندارد. برای ریمل میستیک کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس

ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس بدون چسبندگی مژه‌ها، ظاهری حجیم، پرپشت و در عین حال طبیعی به مژه‌ها می‌بخشد. ریمل Regard‌‌ Farouche کاپریس، مژه‌ها را نرم کرده و به ضخیم و فرشدگی آن‌ها کمک می‌کند. ریمل فقوش کاپریس حاوی رنگ مشکی بلک کربن است که رنگ مشکی مژه را دو چندان می‌کند. همچنین ریمل فقوش کاپریس از ماندگاری طولانی برخوردار است که برای استفاده در طول روز مناسب بوده و چشم‌هایتان را خسته نمی‌کند. ریمل فقوش کاپریس با تمام ویژگی‌هایش فاقد پارابن بوده و کاملا مشکی است. برای خرید ریمل حجم دهنده ریگارد فقوش کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.

ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس

ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس به آسانی مژه‌ها را از یکدیگر جدا و بدون ایجاد تراکم و چسبندگی حجمی بی‌نظیر به آن‌ها می‌بخشد. طراحی برس ریمل کاپریس اصل، به شما این امکان را می دهد تا مژه ها را از ریشه تا نوک به خوبی ریمل بزنید. ریمل حجم‌دهنده مدل Fatale، ماندگاری بالایی دارد و در طول روز حجم مژه‌ها را حفظ می‌کند. این محصول فاقد هرگونه پارابن و اسانس است که هیچ گونه حساسیت و آسیبی را برای چشم به دنبال ندارد. ریمل بسیار حجم‌دهنده کاپریس مناسب همه افراد، حتی کسانی که از لنز استفاده می‌کنند نیز است. این ریمل به راحتی با آب گرم و یا پاک‌کننده‌های آرایشی قابل پاکسازی است. برای خرید ریمل بسیار حجم‌ دهنده Fatale کاپریس اصل و اطلاع از قیمت ریمل کاپریس فروشگاه آرش بیوتی بهترین انتخاب برای شما است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۲۷ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)