فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

کرم پودر دبورا 03

کرم پودر دبورا 03

کرم پودر دبورا 03 یکی از رنگهای بسیار پرطرفدار کرم پودر ۲۴ ساعته دبورا است. دبورا میلانو برند ایتالیایی لوازم آرایشی، یکی از برندهای آرایشی بسیار باکیفیت و متنوع است. این برند دارای انواع کرم پودر، ریمل، پنکیک و دیگر محصولات آرایشی است. فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی نمایندگی محصولات دبورا در تهران است و تمامی کالاهای این برند را موجود دارد.

کرم پودر ۲۴ ساعته دبورا

کرم پودر ۲۴ ساعته دبورا بافت مخملی و جلوه ای کاملا مات دارد و به آسانی از روی صورت پاک نمی شود. این محصول برای پوست های خشک و حساس مناسب است، ولی انواع پوست هم می توانند از آن استفاده کنند.

کرم پودر دبورا ساخت کجاست؟

همانطور که در پاراگراف اول ذکر شد، تمامی محصولات دبورا در کشور ایتالیا تولید می شوند.

انواع کرم پودر دبورا

در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با انواع کرم پودر دبورا، تک تک به هریک از مدل ها می پردازیم.

کرم پودر اینستنت لیفت دبورا

کرم پودر اینستنت لیفت دبورا دارای ظاهری طبیعی و یکدست، بدون ایجاد حالت چرب و درخشش است. ترکیبات کرم پودر اینستنت دبورا حاوی ویتامین و سنتلا است، بنابراین باعث آبرسانی عمیق پوست شده و پوست را صاف، لطیف و احیا می‌کند. این محصول با آبرسانی عمیق نشانه‌های معمول افزایش سن را نیز به حداقل می‌رساند. SPF30 موجود در این کرم پودر دبورا از پوست در برابر پیری زودرس ناشی از قرار گرفتن مکرر در معرض آفتاب محافظت می‌کند.

کرم پودر اکسترا کاور دبورا

کرم پودر اکسترا کاور دبورا جلوه ای مات و ماندگاری 24 ساعته دارد. این محصول بدون ایجاد حس سنگینی بر روی پوست جای جوش و زخم‌های پوستی را به خوبی می پوشاند. کرم پودر دبورا برای انواع پوست مناسب و دارای رنگبندی متنوعی است. هنچنین این محصول با داشتن SPF 20 از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

کرم پودر سیتی دیفنس دبورا

کرم پودر سیتی دیفنس دبورا از محصولات حاوی ویتامین E و SPF15 است. این کرم پودر دبورا حاوی فیلترهایی است که که از ذرات آلوده محیط، پوست را محافظت می‌کند. روغن‌های طبیعی و آنتی اکسیدان نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده‌ی آن هستند.

کرم پودر Dress Me Perfect دبورا

کرم پودر Dress Me Perfect دبورا تمام عیب های پوستی را پوشانده و نمایی صاف و یکدست ایجاد می کند. این کرم پودر دبورا شامل پنج رنگ است که برای انواع رنگ‌ پوست‎‌ مناسب است. ترکیبات اکسیژن‌ ‌رسان آن، اکسیژن کافی را جهت تنفس برای پوست فراهم می‌کند. SPF15 موجود در کرم پودر دبورا از پوست در مقابل اشعه مضر آفتاب محافظت می‌نماید.

کرم پودر اکسترا مت پرفکشن دبورا

کرم پودر اکسترا مات دبورا باقدرت مات‌کنندگی عالی، مانع از چرب شدن پوست شده و برای پوست های چرب بسیار مناسب است. کرم پودر مات دبورا ضد‌آب بوده و در برابر تعریق و رطوبت حالت اولیه خود را حفظ نموده و در واقع حالت ماسیدگی روی پوست ایجاد نمی‌کند. SPF20 موجود در این محصول از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌نماید. کرم پودر اکسترا مات دبورا حاوی عصاره جو دوسر است و باعث کاهش ترشح چربی پوست می‌گردد. همچنین به عنوان یک اسکراب در کاهش اسکار و جای جوش نیز کاربردی است. به لطف زینک موجود در آن، شاهد کاهش ضایعات پوستی و آکنه خواهید بود.

کرم پودر 24ore care perfection ivory دبورا

کرم پودر پرفکشن دبورا یک کرم ۲۴ ساعته و فاقد چربی است. این کرم پودر دارای فرمولاسیونی حاوی اسید‌هیالورونیک است. هیالورونیک ‌اسید، موجود در کرم‌ پودر کر پرفکشن دبورا نقش اساسی در رطوبت رسانی به پوست صورت را دارد. همچنین در صورت استفاده مرتب، میزان رطوبت پوست افزایش می یابد. ترکیبات ضد ‌حساسیت و ضد‌ آلودگی آن نیز باعث محافظت روزانه از پوست و به حداقل رساندن خطر آلرژی می‌شود. این محصول دبورا با داشتن SPF20 از پوست در برابر خورشید محافظت می‌کند.

انواع کرم پودر دبورا در فروشگاه آرش بیوتی به آدرس www.arashbeauty.com موجود و عرضه می گردد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۴:۴۹ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)