فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

شامپو سیلور آلترگو ضد زردی میراکل کالر

شامپو سیلور آلترگو ضد زردی میراکل کالر
شامپو سیلور آلترگو ضد زردی میراکل کالر شامپویی برای حفظ تناژ نقره‌ای و درخشندگی موهای دکلره شده است که یکی از بهترین برندهای شامپو سیلور است. این محصول، حاوی عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E است.‌ وجود پیگمنت‌های بنفش شامپو، تناژهای زرد به جا مانده از دکلره را خنثی کرده و درخشندگی و نرمی فوق‌العاده‌ای به موها می‌بخشد. پس اگر قصد دکلره کردن دارید، قبل از آن به خرید شامپو میراکل سیلور آلترگو فکر کنید. 

شامپو بنفش آلترگو
شامپو بنفش آلترگو یا همان شامپو سیلور، محصولی کارآمد برای حفظ درخشندگی موهای دکلره شده است. وجود پیگمنت‌های بنفش شامپو، تناژهای زرد به جا مانده از دکلره را خنثی کرده و درخشندگی و نرمی فوق‌العاده‌ای به موها می‌بخشد.

طرز استفاده از شامپو رنگساژ ضد زردی سیلور
برای شروع، مقدار مورد نیاز از شامپو رنگساژ سیلور آلترگو ضد زردی میراکل کالر به موها بزنید. تا زمانی که فوم نرمی حاصل شود به ماساژ ادامه دهید. برای موهای از قبل دکلره شده یا سفید طبیعی، ۳ تا ۵ دقیقه زمان دهید. موهایی که تازه دکلره شده، بلافاصله بعد از دکلره استفاده شده، ۱ تا ۲ دقیقه روی مو بماند. در انتها با آب گرم آبکشی کنید.

قیمت شامپو ضد زردی سیلور
برای اطلاع از قیمت شامپو ضد زردی سیلور وارد سایت آرش بیوتی شده و از قسمت نگهدارنده و حالت دهنده، شامپو رنگساژ آلترگو را انتخاب نمایید. بدین صورت می‌توانید قیمت و حجم های مختلف این محصول را مشاهده و خرید نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۳۶ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)