فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

رنگ مو لورآل

رنگ مو لورآل
رنگ مو لورآل محصولی بینظیر از برند فرانسوری لورال است که رنگ مویی مطابق بامحصول انتخابی شما برایتان به ارمغان می آورد. رنگ مو لورآل از بهترین رنگ موها برای انواع مو است. خرید رنگ مو مارک مناسب را فراموش نکنید تا حتی سرسخت‌ترین موهای خاکستری را بپوشانید. با خرید رنگ مو لورآل و کاربرد آن سایه روشن‌هایی درخشان بر موهای شما خود نمایی خواهند نمود. برای خرید رنگ مو لورآل، فروشگاه آرش بیوتی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌ها است. رنگ مو L’Oréal به صورت کیت رنگی ارائه می‌شود که تمام لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن مو را در خود دارد.

شماره رنگ موهای گارنیه در آرش بیوتی
شماره رنگ موهای لورآل شامل رنگ های ۲،۴،۶،۷،۸، ۹ و ۱۰طبیعی در کاتالوگ رنگ مو لورآل است که موهای سفید را به خوبی پوشش می‌دهد. ۶.۱، ۷.۱، ۸.۱ و ۹.۱ هم از رنگ موهای بلوند رنگ مو لورآل با تناژ دودی است. ۵.۰۰، ۳.۰۰، ۵.۱۵، ۷.۳۱، ۷.۳، ۶.۰۳، ۱۲۰، ۵.۵، ۶.۱۱، ۷.۱۱، ۱.۰۱ و ۵.۳ از دیگر شماره رنگ موهای لورآل است.

درباره برند لورآل

لورآل برند محصولات زیبایی فرانسوی، در سال ۱۹۰۹ توسط شیمیدانی به نام اوژن شولر در پاریس تاسیس شد. زیرشاخه‌های این شرکت شامل برندهای شناخته‌ شده‌ای مانند لنکوم (Lancome)، ویچی (Vichy) و گارنیر (Garnier) است. بیش از یک قرن از فعالیت این برند بزرگ می‌گذرد و با توجه به این که از بالاترین بودجه‌ها برای تحقیقات خود بهره می‌برد، صاحب بزرگترین آزمایشگاه آرایشی و بهداشتی جهان است. درحال حاضر، برند لورآل صاحب ۳۶برند معروف مانند جورجیو آرمانی است. هم اکنون محصولات برند لورال در ۵قاره و ۱۳۰ کشور به فروش می‌رسد. محصولات لورآل شامل کیت‌های رنگ مو Excellence، کرم‌های روز و شب، انواع ماسک مو، اسپری مو غیره است. فروشگاه آرش بیوتی با ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ مو به شما عزیزان، همه روزه در خدمت شما است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۴:۱۶ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)