فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

خرید شامپو رنگ تونیکا سرمه‌ای ۳.۱

خرید شامپو رنگ تونیکا سرمه‌ای ۳.۱

شامپو رنگ تونیکا سرمه‌ای ۳.۱ جزء رنگ‌های نیمه موقت به حساب می‌آید که محصولی ایده ال برای کسانیست که میخواهند خیلی سریع به نتیجه دلخواه برسند. شامپو رنگ تونیکا سرمه‌ای ۳.۱ در حال حاضر یکی از بهترین مارک‌های شامپو رنگ مو فانتزی است. این محصول منحصر به فرد مورد استقبال آرایشگران و عموم مردم قرار گرفته است. این شامپو قابلیت رنگ دهی به موهایی با رنگ پایه ۶ به بالا را دارا است.

خرید شامپو رنگ تونیکا یاقوتی ارغوانی ۹.۰۱
شامپو رنگ تونیکا یاقوتی ارغوانی ۹.۰۱ یکی از بهترین تناژ رنگی های موجود در شامپو رنگ تونیکا است که برای رنگساژ و رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرد. شامپو رنگ تونیکا یاقوتی ارغوانی ۹.۰۱ برای تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده است. شامپو رنگ تونیکا یک رنگ موقت بوده و بعد از حداکثر ۵ یا ۶ بار شستشو کمرنگ و سپس پاک می‌شود. 


شامپو رنگ تونیکا صورتی مرواریدی ۹.۰۵


شامپو رنگ تونیکا صورتی مرواریدی ۹.۰۵ یکی از بهترین مارک‌های شامپو رنگ مو است قابلیت رنگ دهی به موهایی با رنگ پایه ۶ به بالا را دارا است. شامپو رنگ تونیکا صورتی مرواریدی ۹.۰۵ به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مانند رنگ و اکسیدان از آسیب به موها جلوگیری می‌کند و بعد از حداکثر ۵ یا ۶ بار شستشو کمرنگ و سپس پاک می‌شود. شامپو رنگ جزء رنگ‌های نیمه موقت به حساب می‌آید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۲:۴۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)