فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

خرید شامپو رنگ تونیکا آبی اقیانوسی ۵.۱۳

خرید شامپو رنگ تونیکا آبی اقیانوسی ۵.۱۳
شامپو رنگ تونیکا آبی اقیانوسی ۵.۱۳ انتخابی عالی برای آن دسته از دوستانی است که می خواهند جلوه فانتزی به موهای خود ببخشند. شامپو رنگ تونیکا آبی اقیانوسی ۵.۱۳ رنگ بینظیری داشته و دارای طرفداران بسیاری است که مورد استقبال دختران جوان و نوجوان قرار گرفته است.

خرید شامپو رنگ تونیکا بلوند نقره‌ای ۹.۱
شامپو رنگ تونیکا بلوند نقره‌ای ۹.۱ جزء رنگ‌های نیمه موقت برای رنگساژ مو به حساب می‌آید. این محصول به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مانند رنگ و اکسیدان از آسیب به موها جلوگیری می‌کند. شامپو رنگ تونیکا بلوند نقره‌ای ۹.۱ برای تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده است. هر چقدر شامپو غلیظتر روی مو گذاشته شود و در زمان طولانی تر، رنگ تیره تری برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید شامپو رنگ تونیکا فندقی طلایی ۷.۴۳
شامپو رنگ تونیکا فندقی طلایی ۷.۴۳ محصولی منحصر به فرد برای رنگساژ ریشه مو است. شامپو رنگ تونیکا فندقی طلایی ۷.۴۳ یک رنگ موقت بوده و بعد از حداکثر ۵ یا ۶ بار شستشو کمرنگ و سپس پاک می‌شود. شامپو رنگ قابلیت رنگ دهی به موهایی با رنگ پایه ۶ به بالا را دارا است. این محصول را می‌توانید روی موهای خشک و مرطوب استفاده کنید. این شامپو برای تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۲۵ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)