فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

خرید شامپو رنگ تونیکا صورتی پلاتینی ۸.۵۳

خرید شامپو رنگ تونیکا صورتی پلاتینی ۸.۵۳
شامپو رنگ تونیکا صورتی پلاتینی ۸.۵۳ انتخابی عالی برای رنگساژ و رنگ مو فانتزی است. شامپو رنگ تونیکا صورتی پلاتینی ۸.۵۳ یک رنگ موقت بوده و بعد از حداکثر ۵ یا ۶ بار شستشو کمرنگ و سپس پاک می‌شود. این شامپو قابل استفاده برای افرادیست که پایه موهای آنها 6 می باشد. هر چقدر شامپو غلیظتر روی مو گذاشته شود و در زمان طولانی تر، رنگ تیره تری برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول را می‌توانید روی موهای خشک و مرطوب استفاده کنید.

خرید شامپو رنگ تونیکا مرواریدی خاکستری ۸.۱۰
شامپو رنگ تونیکا مرواریدی خاکستری ۸.۱۰ جزء رنگ‌های نیمه موقت می باشد که که انتخابی عالی برای کسانیست که رنگ مویی با تناژخاکستری دارند. خرید شامپو رنگ تونیکا مرواریدی خاکستری ۸.۱۰ برای رنگگ ریشه انتخابی بینظیر است. این شامپو برای تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده است. هر چقدر شامپو غلیظتر روی مو گذاشته شود و در زمان طولانی تر، رنگ تیره تری برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. شامپو رنگ در حال حاضر یکی از بهترین مارک‌های شامپو رنگ مو است.

شامپو رنگ تونیکا ماهگونی شرابی ۴.۶
شامپو رنگ تونیکا ماهگونی شرابی ۴.۶ برای  تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده است و انتخابی عالی برای رنگ ریشه است. شامپو رنگ تونیکا ماهگونی شرابی ۴.۶ به دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مانند رنگ و اکسیدان از آسیب به موها جلوگیری می‌کند. هر چقدر شامپو غلیظتر روی مو گذاشته شود و در زمان طولانی تر، رنگ تیره تری برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۴۰ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)