فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

خرید شامپو رنگ تونیکا بلوند خاکستری ۹.۲۱

خرید شامپو رنگ تونیکا بلوند خاکستری ۹.۲۱
شامپو رنگ تونیکا بلوند خاکستری ۹.۲۱ جزو بهترین رنگساژ های موجود در بازار است که طرفداران بسیاری دارد. شامپو رنگ تونیکا بلوند خاکستری ۹.۲۱ جزء رنگ‌های نیمه موقت به حساب می‌آید. این شامپو رنگ انتخابی ایده آل برای استفاده شخصی و سالنی می باشند. این شامپو قابلیت رنگ دهی به موهایی با رنگ پایه ۶ به بالا را دارا است. 

خرید شامپو رنگ تونیکا وانیلی سرد ۹.۱۲
شامپو رنگ تونیکا وانیلی سرد ۹.۱۲ در حال حاضر یکی از بهترین مارک‌های شامپو رنگ مو و رنگساژ است که محصولی کاربردی برای استفاده شخصی و سالنی مورد استفاده قرار می گیرد. شامپو رنگ تونیکا وانیلی سرد ۹.۱۲ دلیل عدم وجود ترکیبات شیمیایی مانند رنگ و اکسیدان از آسیب به موها جلوگیری می‌کند.

شامپو رنگ مو تونیکا خوبه؟
شامپو رنگ مو تونیکا، یکی از بهترین برندهای شامپو رنگ است که محصولی دو کاره بشمار می‌رود. با استفاده از شامپو رنگ مو تونیکا می‌توانید موهای خود را رنگساژ نموده و یا به طور کامل رنگ کنید. شامپو رنگ تونیکا برای تغییر رنگ مو تا یک یا دو درجه روشنتر و یا تیره تر قابل استفاده است. هر چقدر شامپو غلیظتر روی مو گذاشته شود و در زمان طولانی تر، رنگ تیره تری برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. شامپو رنگ قابلیت رنگ دهی به موهایی با رنگ پایه ۶ به بالا را دارا است. شامپو رنگ مو تونیکا را می‌توانید روی موهای خشک و مرطوب استفاده کنید. شامپو رنگ تونیکا یک رنگ موقت بوده و بعد از حداکثر ۵ یا ۶ بار شستشو کمرنگ و سپس پاک می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۰۳ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)