فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

خرید اسپری کانسیلر ریشه مو لورال بلوند Blonde

خرید اسپری کانسیلر ریشه مو لورال بلوند Blonde
اسپری کانسیلر ریشه مو لورال بلوند Blonde محصولی بینظیر از برند فرانسوی لورال است که برای رنگ ریشه کاربرد فراوانی دارد و پوشش 100درصدی برای موهای شما به ارمغلن می آورد. اسپری کانسیلر ریشه مو لورال بلوند Blonde قسمت های ناهمرنگ در ریشه مو را به خوبی پوشش داده و به شما کمک می‌کند تا در کمتر از ۱۰ ثانیه، سفیدی موهای خود را بپوشانید. این محصول پس از خشک شدن پخش نمی شود.

خرید اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مشکی Black
اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مشکی Black انتخابی بینظیر برای آن دسته از دوستانیست که رنگ موهایآنها مشکی بوده و می خواهند سفیدی موهای خود را بپوشانند. اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مشکی Black برای انواع مختلف مو و رنگ‌های متفاوتشان قابل استفاده است. اسپری رنگ مو یک رنگ مو نیست. رنگ ناشی از این کانسیلر، بر روی موها موقتی است.

خرید اسپری کانسیلر ریشه مو لورال قهوه ای سرد Cold Brown

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال قهوه ای سرد Cold Brown قسمت های ناهمرنگ در ریشه مو را به خوبی پوشش داده و به شما کمک می‌کند تا در کمتر از ۱۰ ثانیه، سفیدی موهای خود را بپوشانید. رنگ ناشی از این کانسیلر، بر روی موها موقتی است. در واقع این محصول پس از خشک شدن رنگ اسپری شده، تا زمان شستشو با شامپو بر روی موها باقی می‌ماند. فرمول سبک این محصول برای انواع مختلف مو و رنگ‌های متفاوتشان قابل استفاده است. این محصول یک رنگ مو نیست. استفاده از اسپری کانسیلر مو لورال بسیار سریع و ساده بوده و جلوه‌ای طبیعی برای موهای شما ایجاد می‌کند.

 

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۷:۰۴ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)