فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

کرم پودر نوبا

کرم پودر نوبا

کرم پودر نوبامور از انواع کرم پودرهای برند ایتالیایی نوبا، یکی از بهترین، سبک‌ترین محصولات با پوشش دهی فوق‌العاده بالا است. کرم پودر نوبا مور از دسته کرم‌های ضد آب است، این یعنی شما از صبح تا شب که به منزل می‌روید نیازی به تمدید آن نخواهید داشت. رنگبندی کرم پودر نوبا پاسخگوی انواع رنگ پوست است.

رنگ بندی کرم پودر نوبا

رنگبندی این کرم پودر شامل شماره رنگ‌های 81،82،83،84،85،86،87،88 است که همگی در فروشگاه آرش بیوتی موجود و به فروش می‌رسد.

قیمت کرم پودر نوبا اصل

قیمت کرم پودر نوبا مور در فروشگاه آرش بیوتی 620000 تومان است که با در نظر گرفتن کارآیی و کیفیت بالای محصول می‌توان قیمت این کرم پودر را متناسب دانست.

کرم پودر نوبا برای پوست چرب

خوشبختانه کرم پودر نوبا به گونه‌ای فرموله شده که انواع پوست، حتی پوست چرب نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این کرم پودر فاقد چربی اضافی است و چربی پوست را کنترل می‌کند. افرادی با پوست خشک هم می‌توانند از این کرم پودر استفاده کنند و به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی‌شود.

کرم پودر نوبا 85

یکی از رنگ‌های پرطرفدار کرم پودر نوبا مور، کرم پودر نوبا 85 است که در فروشگاه آرش موجود و به شما عزیزان عرضه می‌گردد. کرم پودر نوبا بلک کرم پودری بادوام است.

خرید اینترنتی کرم پودر نوبا

امروزه خرید اینترنتی طرفداران زیادی پیدا کرده زیرا بسیار راحت است و شما نیازی به خروج از منزل و جستجوی محصول مورد نظر را ندارید. اما فراموش نکنید که از هر پیج یا سایتی خرید نکنید. متاسفانه برای تمام اجناس موجود در بازار، نوع تقلبی نیز تولید شده و می‌توان گفت گاهی تشخیص اصل از تقلبی دشوار است. اگر قصد خرید اینترنتی کرم پودر نوبا را دارید، حتما به سراغ نمایندگی‌های فروش محصولات نوبا بروید. فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی که هم به صورت حضوری و هم آنلاین به شما خدمت رسانی می‌کند، نمایندگی محصولات نوبا در تهران است. بنابراین با خرید از آرش بیوتی هرگز نگران اصالت کالا نخواهید بود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۵۰ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)