فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

کرم پودر نوبا

نمایندگی کرم پودر نوبا

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی آرش بیوتی، نمایندگی کرم پودر نوبا در تهران است و به تمام نقاط ایران ارسال می‌کند. کرم پودر نوبا دارای دو نوع کرم پودر نوبا مور و کرم پودر استامینال است.

کرم پودر نوبا خوبه

در جواب به این سوال باید گفت که کرم پودر نوبا از بهترین کرم پودرها است که پوشش دهی بی‌نظیری دارد. دوام کرم پودرهای نوبا بسیار بالا است و در برابر رطوبت استقامت بالایی دارد. ترکیبات این محصول همگی استاندارد است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. اگر قصد خرید کرم پودر نوبا را دارید، سریعا اقدام کنید. زیرا طرفداران زیادی دارد و موجودی آن خیلی زود تمام می‌شود.

کرم پودر استمینال نوبا

کرم پودر استمینال نوبا یا استامینال، ریشه گیاهی دارد و علاوه بر کاور کردن پوست، آبرسان و ترمیم کننده پوست آسیب دیده نیز هست. این کرم پودر ضد چروک است و از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون کرم پودر استامینال شاهد وجود ویتامین، پروتئین و گندم، خاصیت ضد آفتاب و با رنگدانه‌های خاص هستیم که موجب جوان‌تر به نظر رسیدن پوست می‌گردد. رنگ بندی کرم پودر استامینال نوبا شامل رنگ های 101، 103، 105، 109، 111، 114، 115 و 116 است.

کرم پودرnoubablack

کرم پودر noubablack یا همان کرم پودر نوبا مور، از محبوب‌ترین محصولات برند نوبا است. این کرم پودر برای انواع پوست به خصوص پوست چرب و مختلط مناسب است، زیرا فاقد چربی است و بافتی مات و مخملی دارد. کرم پودر نوبا مور ضد آب است و دوام بسیار بالایی دارد. پوشش‌دهی این کرم پودر بسیار بالا است و ریزترین لک و عیب و نقص پوست را پوشش می‌دهد.

رنگ بندی کرم پودر نوبا

رنگ بندی کرم پودر نوبا مور شامل رنگ‌های 81، 82، 83، 84، 85، 86، 87 و 88 است که همه در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی موجود و عرضه می‌گردد.

کرم پودر نوبا شماره 85

کرم پودر نوبا شماره 85 یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های کرم پودر نوبا مور است. این شماره رنگ بژ طبیعی است و تقریبا با رنگ پوست‌های مختلف تناسب دارد.

قیمت کرم پودر نوبا اصل

قیمت انواع کرم پودر نوبا در فروشگاه آرش طبق مصوبه اعلام شده از سوی شرکت ارائه می‌گردد. قیمت کرم پودر استمینال نوبا 468 هزار تومان و قیمت کرم پودر نوبا مور 620 هزار تومان است.

خرید اینترنتی کرم پودر نوبا

اگر به دنبال خرید اینترنتی کرم پودر نوبا هستید، حتما به سراغ فروشگاه‌های معتبر آرایشی بروید تا خدایی نکرده کالای تقلبی نخرید. با خرید از فروشگاه آرش بیوتی خیال شما از بابت اصالت کالا آسوده خواهد بود. آدرس سایت آرش به نشانی www.arashbeauty.com است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۷:۵۹ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)