فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي .

فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي

خريد لوسيون مو سي دي سي ضد شوره و ترميم كننده

خريد لوسيون مو سي دي سي ضد شوره و ترميم كننده

لوسيون مو سي دي سي ضد شوره و ترميم كننده ساخت كشور ايتاليا بوده و سرشار از عصاره آلوئه ورا است كه موهاي شما را مرطوب كرده و شادابي و لطافت را به موهايتان هديه مي‌دهد. تركيبات منحصر به فرد لوسيون مو سي دي سي ضد شوره و ترميم كننده  شامل عصاره جلبك دريايي، روغن رزماري، روغن مريم گلي و نعناع است. عصاره جلبك دريايي موجود درلوسيون مو سي دي سي خواص ترميم كنندگي دارد، روغن رزماري موجود در محصول خواص جوان كنندگي و روغن مريم گلي با خواص پاك كنندگي، ضدباكتري و ترميم كنندگي زيبايي و لطافت را براي موهاي شما به ارمغان مي‌آورد. همچنين عصاره نعناع موجود در فرمولاسيون اين محصول پوست سر شما را پاك و شاداب مي‌نمايد. فروشگاه آرش بيوتي تنها نمايندگي محصولات برند سي دي سي در تهران است كه به صورت حضوري واقع در پاساژ انديشه تهران و آنلاين از طريق سايت آرش بيوتي در خدمت شما عزيزان مي‌باشد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۳:۲۰ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

لوسيون مو سي دي سي براق ‌كننده جادويي ۰۰۳ بعد از حمام

خريد لوسيون مو سي دي سي براق ‌كننده جادويي ۰۰۳ بعد از حمام


لوسيون مو سي دي سي براق ‌كننده جادويي ۰۰۳ بعد از حمام، محصولي بينظير از برند ايتاليايي سي دي سي است. لوسيون مو سي دي سي يا لوسيون آمپولي به صورت بسته بندي ۱۲عددي و تك در فروشگاه آرش موجود مي‌باشد. لوسيون مو سي دي سي براق ‌كننده جادويي ۰۰۳ بعد از حمام داراي نوآوري ميكرو كريستالي محسوب شده كه با خاصيت احيا كنندگي همراه است. لوسيون جادويي براق ‌كننده حاوي عصاره كتان، پروتئين ابريشم و ويتامين است كه گره موها را به سرعت باز مي‌كند. همچنين موها را نرم و براق مي‌نمايد. اين لوسيون مو سي دي سي باعث مي‌شود موها به راحتي شانه شده و از كوتيكول مو در برابر حرارت سشوار و عوامل محيطي محافظت مي‌نمايد. از ديگر محصولات برند سي دي سي، ماسك جادويي براق كننده ۰۰۳ سي دي سي است كه داراي خواص ضد شوره و ضر پيري مو است. فروشگاه آرش بيوتي لوسيون مو سي دي سي براق ‌كننده جادويي ۰۰۳ بعد از حمام را به صورت تعداد هر عدد به قيمت ۷۵۰۰۰ و بسته بندي ۱۲ عددي آن را به قيمت ۸۷۶۰۰۰ عرضه مي‌نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۲۷ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد لوسيون مو سي دي سي باز سازي كننده جادويي ۰۰۲ داخل حمام

خريد لوسيون مو سي دي سي باز سازي كننده جادويي ۰۰۲ داخل حمام

لوسيون باز سازي كننده جادويي سي دي سي ۰۰۲ يا همان لوسيون آمپولي، انتخابي عالي براي موهاي آسيب ديده به شمار مي‌آيد. امروزه خريد لوسيون مو و ماسك مو افزايش داشته است. لوسيون مو سي دي سي باز سازي كننده جادويي ۰۰۲ داخل حمام، تقويت كننده‌ي موهاي خشك و آسيب ديده است. لوسيون مو سي دي سي باز سازي كننده جادويي ۰۰۲ داخل حمام داراي پروتئين‌هاي شير، گندم و سويا است كه خواص بازسازي و تقويت كننده مو دارد كه باعث شادابي و سلامت مو مي‌‌شود. در عين حال داراي اثر نرم كنندگي بوده و شانه كردن مو را آسان مي‌نمايد. فروشگاه آرش بيوتي لوسيون مو سي دي سي باز سازي كننده جادويي ۰۰۲ داخل حمام را به صورت تعداد هر عدد به قيمت ۷۵۰۰۰ و بسته بندي ۱۲ عددي آن را به قيمت ۸۷۶۰۰۰ عرضه مي‌نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۳۲ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد سرم مو آلترگو ترميم كننده و محافظت كننده Utilities

خريد سرم مو آلترگو ترميم كننده و محافظت كننده Utilities

سرم مو آلترگو ترميم كننده و محافظت كننده Utilities محصولي بينظير از برند ايتاليايي آلترگو است كه به طور تخصصي محصولات مو و مراقبت از مو مانند انواع ماسك مو داخل حمام و ماسك مو بعد از حمام و لوسيون مو را توليد مي‌كند. سرم مو آلترگو ترميم كننده و محافظت كننده Utilities بسيار براي مقابله با آسيب هاي ناشي از كاربرد مواد شيميايي مانند رنگ مو موثر است. اين لوسيون ترميم كننده به شما اجازه مي دهد تا با خيال آسوده موهاي رنگ شده ي خود را با فر كننده مو حرارتي موجدار كنيد. همچنين مي توانيد براي محافظت از موهاي دكلره شده و مش شده از اين لوسيون كمك بگيريد. اگر مي خواهيد موهاي خود را كراتين و صاف كنيد، لوسيون مو آلترگو را حتما خريده و قبل از آن به كار ببريد. سالن هاي حرفه اي نيز از مشتريان ثابت اين لوسيون مو هستند. لوسيون مو آلترگو، محصولي براي محافظت از موهاي رنگ شده در برابر مواد شيميايي است. با استفاده از لوسيون مو برند آلترگو به راحتي مي‌توانيد موهاي رنگ شده خود را با فر كننده مو حرارتي موجدار كنيد و از اين محصول موثر براي محافظت از موهاي دكلره شده و مش شده استفاده نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۴:۳۳ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد سرم مو كريستال سي دي سي

خريد سرم مو كريستال سي دي سي 

سرم مو كريستال سي دي سي يكي از بهترين سرم موهاي موجود در بازار است كه از گذشته تاكنون طرفداران زيادي را به خود جلب نموده است. سرم مو كريستال سي دي سي موهاي آسيب ديده را ترميم كرده و براق مي‌نمايد. سرم كريستال سي دي سي مانع از گره خوردن موها مي‌شود و آنها را براق مي‌نمايد. روغن آرگان و سرم مو سي دي سي به ترميم موهاي آسيب ديده مي پردازد، همچنين به هنگام استفاده از محصولات حالت دهنده برقي مو نيز از موها محافظت مي‌كند. اگر موهايتان خشك و شكننده شده، مي‌توانيد خيلي سريع با كمي سرم مو مشكل خود را حل كنيد. خريد روغن آرگان و سرم مو برند سي دي سي براي كمك به رفع خشكي موها بسيار تاثير گذار است. در فروشگاه آرش بيوتي انواع سرم مو ارزان و باكيفيت به شما عزيزان ارائه مي‌گردد. سرم مو برند سي دي سي يكي از بهترين سرم موهاي فروشگاه آرش است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۳۵ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد روغن آرگان سي دي سي ميراژ ۰۰۳

خريد روغن آرگان سي دي سي ميراژ ۰۰۳

روغن آرگان سي دي سي ميراژ ۰۰۳ جزو بهترين و برترين روغن آرگان هاي موجود در بازار است كه در كمتر جايي قابل يافت مي‌باشد.روغن آرگان و سرم مو سي دي سي سرشار از روغن آرگان، برزك، دانه كتان، بادام شيرين و عسل است كه خاصيت ترميم كننده و تغذيه كننده مو دارد. مراقبت از مو در مقابل عوامل محيطي از ديگر ويژگي‌هاي آن است. همچنين باعث نرمي و درخشش مو نيز مي‌شود. براي اثر بخشي بهتر، استفاده از نرم كننده داخل حمام را فراموش نكنيد. برند سي دي سي مجموعه‌اي از ۱۹۳ طيف رنگ و ۱۷ خط توليد متنوع، در زمينه مو و مراقبت از مو را بر اساس استانداردهاي اروپايي با بهترين مواد اوليه و طبيعي در كشور ايتاليا توليد مي‌كند. اين تنوع و كيفيت، حاصل سالها تجربه، تحقيق، بررسي و بهره‌گيري از فن‌آوري پيشرفته در توليد محصولات است. فروشگاه آرش نمايندگي محصولات سي دسي در تهران مي‌باشد كه مي‌توانيد با مراجعه حضوري و آنلاين تمامي لاين هاي اين برند را به صورت حضوري با مراجعه به مركز خريد انديشه واقع در ميدان پاليزي و آنلاين از طريق سايت آرش بيوتي خريد نماييد. روغن آرگان سي دي سي تغذيه كننده و ترميم كننده‌ي موهاي آسيب ديده مي‌باشد كه با تركيبات منحصر به فرد موجود در خود، درخشندگي و شفافيت را به موهاي شما بازمي‌گرداند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۲۴ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد روغن آرگان گليس

خريد روغن آرگان گليس
روغن آرگان گليس از گذشته تا كنون داراي طرفداران بسياري بوده است. روغن آرگان گليس به دليل داشتن ويتامين‌ها و مواد مغذي به درمان موخوره كمك مي‌كند. همچنين از ايجاد الكتريسيته در موها جلوگيري كرده و از موها دربرابر عوامل محيطي و حرارت محافظت مي‌كند. روغن آرگان گليس حالت دهنده‌ي مو بي‌نظيري است و آن‌ها را درخشان مي‌سازد. محصولات گليس داراي انواع مختلفي مانند شامپو، ماسك مو، اسپري مو، شامپو بدن، سرم مو، تافت مو و غيره است كه هريك به نوبه خود داراي فرمولاسيون و تركيبات بينظيري مي‌باشند. روغن آرگان و سرم مو گليس ترميم‌‎كننده و تغذيه‌كننده‌ بسيار موثر مناسب براي ترميم و درمان خشكي و وزي مو مي باشد. همچنين روغن آرگان برند گليس به دليل داشتن مواد مغذي در فرمولاسيون خود، به درمان موخوره و الكتريسته هاي ساكن در موها كمك شاياني مي‌كند.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۱۹ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد روغن آرگان اوجي ايكس

خريد روغن آرگان اوجي ايكس
روغن آرگان اوجي ايكس يكي از بهترين و خالص ترين روغن آرگان هاي موجود در بازار است كه طرفداران زيادي را به خود جلب نموده است. روغن آرگان يكي از اصلي ترين تركيبات مفيد براي موها به حساب مي آيد. روغن آرگان اوجي ايكس نه تنها موها را تقويت نموده بلكه از ايجاد موخوره و خشكي مو جلوگيري مي كند. روغن آرگان و سرم مو او جي ايكس يكي از بهترين و خالص ترين روغن آرگان ها است. شركت آمريكايي Organix Inc توليد كننده‌ي محصولات برند او جي ايكس است كه محصولات متعدي براي مراقبت و حفاظت از موهاي شماي توليد و به بازار عرضا مي‌كند. بيشتر محصولات برند او جي ايكس، فري سولفات بوده و فاقد تست حيواني مي‌باشد. در پاسخ به اين سوال كه آيا روغن آرگان ogx خوب است يا خير بايد گفت روغن آرگان او جي ايكس يكي از باكيفيت ترين و خالص ترين روغن آرگان هاي موجود در بازار است كه محصولي كارآمد براي موهاي خشك و آسيب ديده مي‌باشد. با استفاده از روغن آرگان او جي ايكس به مرور نرمي و درخشاني را به موهاي خود باز مي‌گردانيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۰۱ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد روغن آرگان پنتن

خريد روغن آرگان پنتن
روغن آرگان پنتن يكي روغن آرگان‌هاي خوب و خوش قيمت موجود در بازار است. كيفيت فوق العاده روغن آرگان پنتن نسبت به قيمت مناسب آن علت محبوبيت روغن آرگان پنتن در ميان مصرف كنندگان است. روغن آرگان پنتن تاثير ۲۴ ساعته داشته و انتخابي بينظير براي موهاي آسيب ديده و خشك مي‌باشد. ويژگي‌هاي روغن آرگان و سرم مو پنتن نرم كننده مو است كه تاثير 24 ساعته بر روي موها دارد. روغن آرگان برند پنتن دون ايجاد حس سنگيني، مناسب انواع موها به خصوص موهاي خشك و شكننده است. همچنين قابل استفاده بر روي موهاي خشك و مرطوب نيز هست.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۴:۱۱ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد روغن آرگان آلترگو

خريد روغن آرگان آلترگو
روغن آرگان آلترگو يكي از بهترين روغن آرگان هاي موجود در بازار است كه در كمتر جايي قابل يافت مي‌باشد. روغن آرگان آلترگو، داراي فرمول فوق‌العاده ريز مولكول ايده آل، براي استفاده روزانه است. اويل اسانسيل ريز مولكول با جذب سريع در فيبرهاي ساقه مو، حاوي 30% امگا و 44%امگا9 و ويتامين Eاست كه همين اثرگذاري سريع علت محبوبيت آن است. با استفاده از روغن آرگان وسرم مو ضخامت موها را افزايش دهيد. همچنين درمان شكنندگي و مقاوم سازي ساقه مو از ديگر ويژگي‌هاي آن است. قبل از انجام كارهاي حرفه‌اي مانند فر، صاف و دكلره مو، حتما از روغن آرگان استفاده كنيد. افرادي هم كه موهاي وز دارند، خريد روغن آرگان Alterego را فراموش نكنند. فروشگاه آرش بيوتي نمايندگي محصولات برند آلترگو اصل در تهران است كه با مراجعه حضوري به پاساژ انديشه و آنلاين از طريق سايت آرش بيوتي مي‌توانيد خريد خود را ثبت كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۰۸ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)