فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي .

فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي

شامپو سيلور آلترگو ضد زردي ميراكل كالر

شامپو سيلور آلترگو ضد زردي ميراكل كالر
شامپو سيلور آلترگو ضد زردي ميراكل كالر شامپويي براي حفظ تناژ نقره‌اي و درخشندگي موهاي دكلره شده است كه يكي از بهترين برندهاي شامپو سيلور است. اين محصول، حاوي عصاره آلوئه‌ورا و ويتامين E است.‌ وجود پيگمنت‌هاي بنفش شامپو، تناژهاي زرد به جا مانده از دكلره را خنثي كرده و درخشندگي و نرمي فوق‌العاده‌اي به موها مي‌بخشد. پس اگر قصد دكلره كردن داريد، قبل از آن به خريد شامپو ميراكل سيلور آلترگو فكر كنيد. 

شامپو بنفش آلترگو
شامپو بنفش آلترگو يا همان شامپو سيلور، محصولي كارآمد براي حفظ درخشندگي موهاي دكلره شده است. وجود پيگمنت‌هاي بنفش شامپو، تناژهاي زرد به جا مانده از دكلره را خنثي كرده و درخشندگي و نرمي فوق‌العاده‌اي به موها مي‌بخشد.

طرز استفاده از شامپو رنگساژ ضد زردي سيلور
براي شروع، مقدار مورد نياز از شامپو رنگساژ سيلور آلترگو ضد زردي ميراكل كالر به موها بزنيد. تا زماني كه فوم نرمي حاصل شود به ماساژ ادامه دهيد. براي موهاي از قبل دكلره شده يا سفيد طبيعي، ۳ تا ۵ دقيقه زمان دهيد. موهايي كه تازه دكلره شده، بلافاصله بعد از دكلره استفاده شده، ۱ تا ۲ دقيقه روي مو بماند. در انتها با آب گرم آبكشي كنيد.

قيمت شامپو ضد زردي سيلور
براي اطلاع از قيمت شامپو ضد زردي سيلور وارد سايت آرش بيوتي شده و از قسمت نگهدارنده و حالت دهنده، شامپو رنگساژ آلترگو را انتخاب نماييد. بدين صورت مي‌توانيد قيمت و حجم هاي مختلف اين محصول را مشاهده و خريد نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۳۶ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

رنگ موي مردانه

رنگ موي مردانه
رنگ موي مردانه از پرفروش محصولات آرايشي مردانه است كه براي پوشاندن سفيد موها و تغيير رنگ مو مورد استفاده قرار مي گيرد. رنگ كردن موهايتان مي‌تواند به شما كمك كند تا خود را دوباره تعريف كنيد. چه بخواهيد چند تار خاكستري را بپوشانيد يا تغييراتي را با يك رنگ جديد و جسورانه ايجاد كنيد، انتخاب و خريد رنگ مو مردانه مناسب براي خودتان كليدي براي ايجاد ظاهر عالي شماست. اعتماد به نفس براي آقايان نسبت به خانم‌ها اهميت بيشتري دارد. زماني كه موهاي خاكستري آقايان نمايان مي‌گردد، به دنبال خريد رنگ مو مردانه و استفاده از آن مي‌روند. فراموش نكنيد كه رنگ مويي را خريداري نماييد كه استانداردهاي لازم را داشته باشد تا به موها آسيب وارد نشود. در فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي بهترين نوع رنگ موي مردانه و انواع رنگ مو مردانه به شما عزيزان ارائه مي‌شود.

خريد رنگ مو جاست فور من
رنگ مو مردانه جاست فور من امروزه طرفداران زيادي به خود جلب نموده است چرا كه كيفيت اين رنگ موي آمريكايي در هيچ برندي نيست. رنگ مو جاست فور من در هر نوبت از رنگ كردن 50 درصد از موها را پوشش داده و نتيجه بسيار طبيعي تر از آن چيزي كه حتي تصورش را داريد براي موهاي شما به ارمغان مي‌آورد. رنگ مو جاست فور من نيازي به اكسيدان نداشته و فقط از اكسيژن هوا براي اكسيد شدن استفاده مي‌كند. در فروشگاه آرش انواع رنگ مو جاست فور من را در تناژهاي رنگي مختلف و متنوع موجود است. براي خريد رنگ مو جاست فور من وارد سايت آرش بيوتي شده و از قسمت رنگ مو، رنگ مو جاست فور من مردانه را انتخاب نماييد.

رنگ موي touch of gray
رنگ موي touch of gray از برند جاست فور من يكي از رنگ هاي پرطرفدار اين برند آمريكايي است. اگر به دنبال رنگ مويي هستيد كه موهايي جو گندمي براي شما به ارمغان بياورد، رنگ مو مردانه جاست فور من مشكي مدل تاچ آو گري T.55 انتخابي بينظير براي شماست. رنگ موي تدريجي جاست فور من تاچ آو گري با پوشش 50 درصدي در هر نوبت از رنگ كردن، و حفظ حالت جو گندمي و نيز حالت طبيعي رنگ مو، نتيجه بسيار طبيعي تر از آن چيزي كه حتي تصورش را داريد به موهاي شما هديه مي‌دهد.

رنگ موي خاكستري براي آقايان
اگر به دنبال خريد رنگ موي خاكستري هستيد، با وارد شدن به سايت آرش بيوتي و انتخاب رنگ مو از منوي سايت مي‌توانيد انواع رنگ مو در تناژهاي رنگي مختلف و متنوع را مشاهده و خريد خود را نهايي كنيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۹:۵۴ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)