فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي .

فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي

خريد شامپو بوناكور Q10 شوارتسكف

خريد شامپو بوناكور Q10 شوارتسكف
شامپو بوناكور Q10 شوارتسكف امروز يكي از بهترين و مهمترين محصولات شركت‌هاي شوارتسكف است. شامپو بوناكور Q10 شوارتسكف خواص ضدپيري داشته و داراي تكنولوژي انتقال مواد مغذي جهت فعال سازي مجدد توليد كراتين است. شامپو بوناكور Q10 شوارتسكف حاوي ميسلار واتر جهت جذب ناخالصي ها و پاك كنندگي ملايم است در نتيجه افزايش ضخامت، نرمي و درخشندگي را به موها خواهد بخشيد. علاوه بر اين وجود ملكول‌هاي ميسلار كه مانند آهنربا جاذب ناخالصي هستند براي جذب و پاك كنندگي ملايم ناخالصي‌هاي مو و پوست سر در تركيبات اين محصول به كار رفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۶:۰۰ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد شامپو آيس كريم خاويار ۱۰۰۰ ميل

خريد شامپو آيس كريم خاويار ۱۰۰۰ ميل
شامپو آيس كريم خاويار 1000 ميل محصولي عالي از برند ايتاليايي آيس كريم است كه تركيبات آن از عصاره خاويار تشكيل شده است. بهترين صاف كننده، مخصوص موهاي آسيب ديده و خشك است كه رقيبي در بازار ندارد. شامپو آيس كريم خاويار 1000 ميل غني شده با خاويار است كه علاوه‌ بر اينكه موهايتان را تميز مي‌كند، آنها را تقويت و نرم كرده و با عمل بازسازي و حفاظت كنندگي، وز موهاي شما را گرفته و نرمي و لطافت را به موهايتان هديه مي‌دهد. تركيبات موجود در اين محصول غني از خاويار بوده و با تغذيه و آبرساني موهاي شما، وزي مو را رفع كرده و آن را خوش حالت مي‌كند. شامپو آيس كريم خاويار مناسب براي موهايي است كه در اثر مواد شيميايي آسيب ديده است. برند آيس كريم Ice Cream يك برند ايتاليايي، با بيش از پنجاه سال سابقه‌ي فعاليت، در حال توليد محصولات آرايشي، بهداشتي و مراقبت از مو است. محصولات آرايشي و بهداشتي زيادي توسط كشور ايتاليا ساخته و سر تا سر جهان از طرفداران زيادي برخوردار است. افراد زيادي محصولات آيس كريم را خريداري مي‌كنند. چرا كه هم قيمت مناسبي دارند و هم از كيفيت خوبي برخوردار هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۳:۵۲ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد شامپو كراتين آيس كريم ۱۰۰۰ ميل

خريد شامپو كراتين آيس كريم ۱۰۰۰ ميل
شامپو كراتين آيس كريم ۱۰۰۰ ميل محصولي بينظير براي موهاي آسيب ديده است. شامپو كراتين آيس كريم ۱۰۰۰ ميل انتخابي عالي براي موهايي است كه در اثر رنگ، دكلره و استفاده بيش از حد از وسايل برقي مانند اتو و سشوار آسيب ديده است. شامپو آيس كريم كراتين بدون آمونياك بوده و با قدرت تميز كنندگي عميق، احساس تازگي و طراوت را براي موهاي شما به ارمغان مي‌آورد. تركيبات موجود در شامپو كراتين آيس كريم ۱۰۰۰ ميل با تغذيه و آبرساني موهاي شما، وزي مو را رفع كرده و آن را نرم و خوش حالت مي‌كند. اين شامپو بدون آمونياك بوده و تغذيه‌ كننده‌اي فوق العاده براي موهاي شما است. به نحوي كه ساختار مور را به طور كامل بازسازي مي‌نمايد. برند آيس كريم Ice Cream يك برند ايتاليايي، با بيش از پنجاه سال سابقه‌ي فعاليت، در حال توليد محصولات آرايشي، بهداشتي و مراقبت از مو است. محصولات آرايشي و بهداشتي زيادي توسط كشور ايتاليا ساخته و سر تا سر جهان از طرفداران زيادي برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۴۸ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد شامپو آيس كريم بالانس موهاي چرب ۱۰۰۰ ميل

خريد شامپو آيس كريم موهاي چرب بالانس ۱۰۰۰ميل
شامپو آيس كريم موهاي چرب بالانس ۱۰۰۰ميل محصولي منحصر به فرد براي موهاي چرب است كه به وسيله اين محصول بتوانند چربي موهاي خود را كنترل نمايند. شامپو آيس كريم موهاي چرب بالانس ۱۰۰۰ميل پاك كنندگي ملايم، ضد التهاب و تسكين دهنده است و براي پوست سر حساسيت ايجاد نمي‌كند. اين محصول حاوي عصاره درخت غان و روغن زيتون است. تركيبات موجود در اين شامپوآيس كريم از تجمع سبوم اضافي بر روي پوست جلوگيري مي‌كند. شامپو مو چرب آيس كريم با تنظيم چربي پوست سر، تمامي آلودگي‌ها را از روي موها حذف مي‌كند. با عدم كنترل چربي  پوست سر، موها دچار ريزش، شوره سر و عدم حالت پذيري مي‌شود. تعادل غدد چربي باعث شادابي و جلوگيري از خشكي پوست سر مي‌گردد. 

درباره برند آيس كريم
آيس كريمIce Cream يك برند ايتاليايي، با بيش از پنجاه سال سابقه‌ي فعاليت، در حال توليد محصولات آرايشي، بهداشتي و مراقبت از مو است. محصولات آرايشي و بهداشتي زيادي توسط كشور ايتاليا ساخته و سر تا سر جهان از طرفداران زيادي برخوردار است. افراد زيادي محصولات برند آيس كريم را خريداري مي‌كنند. چرا كه هم قيمت مناسبي دارند و هم از كيفيت خوبي برخوردار هستند. علاوه بر اين، تمامي مواد اوليه‌ي به كار رفته در آن‌ها از تركيبات طبيعي گرفته و تركيب مي‌شود. انواع ماسك‌هاي ترميم‌كننده و شامپوهاي ويژه‌ي موهاي خشك و آسيب ديده از محصولات اين برند به حساب مي‌آيند. فروشگاه آرش بيوتي همه روزه به صورت آنلاين و حضوري آماده ارائه‌ي محصولات به شما مشتريان عزيز است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۳۴ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد شامپو آيس كريم آرگان ۱۰۰۰ ميل

خريد شامپو آيس كريم آرگان ۱۰۰۰ ميل
شامپو آرگان آيس كريم يكي از بهترين شامپوهاي ايتاليايي است. اين شامپو آرگان ايتاليايي حاوي عصاره جوجوبا، روغن آفتابگردان و آرگان است كه به نرمي و درخشان شدن مو كمك شاياني مي‌كند. شامپو آيس كريم آرگان ۱۰۰۰ ميل با جلوگيري از راديكال‌هاي آزاد از عوامل آسيب‌هاي خارجي مانند آفتاب، سرب و آلودگي جلوگيري مي‌نمايد. شامپو طلايي آيس كريم آرگان با داشتن عصاره هاي بينظير موجود در خود همانند جوجوبا و روغن آفتابگردان، همزمان عمل تميز كنندگي و بازسازي مو را انجام مي‌دهد. استفاده از شامپو آرگان آيس كريم بعد از دريا و استخر به دليل وجود نمك و كلر در آب، در شهرهاي آلوده به دليل سرب هوا و در تابستان به علت تعرق و جلوگيري از ريزش مو كاربرد فراواني دارد و به عنوان بهترين محافظ براي موهاي شما عمل مي‌كند. 

درباره برند آيس كريم

آيس كريم Ice Cream يك برند ايتاليايي، با بيش از پنجاه سال سابقه‌ي فعاليت، در حال توليد محصولات آرايشي، بهداشتي و مراقبت از مو است. محصولات آرايشي و بهداشتي زيادي توسط كشور ايتاليا ساخته و سر تا سر جهان از طرفداران زيادي برخوردار است. افراد زيادي محصولات برند آيس كريم را خريداري مي‌كنند. چرا كه هم قيمت مناسبي دارند و هم از كيفيت خوبي برخوردار هستند. علاوه بر اين، تمامي مواد اوليه‌ي به كار رفته در آن‌ها از تركيبات طبيعي گرفته و تركيب مي‌شود. انواع ماسك‌هاي ترميم‌كننده و شامپوهاي ويژه‌ي موهاي خشك و آسيب ديده از محصولات اين برند به حساب مي‌آيند. فروشگاه آرش بيوتي همه روزه به صورت آنلاين و حضوري آماده ارائه‌ي محصولات به شما مشتريان عزيز است.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۹:۱۶ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد شامپو سايوس

خريد شامپو سايوس
انواع شامپو سايوس جزو بهترين شامپوهاي موجود در بازا هستند. شامپوها هريك داراي كاربردي متفاوت هستند و براي انواع مو توليد شده است. انواع شامپو برند سايوس شامل شامپو سراميد سايوس، شامپو شاين سايوس، شامپو نوتريشن سايوس، شامپو كراتين سايوس و غيره است. اگر شما قصد خريد شامپوهاي سايوس داريد، براي هريك از محصولات مشخصات كامل ذكر شده تا بتوانيد راحت‌تر خريد نماييد.

مشخصات شامپو سايوس
انواع شامپو سايوس از زير مجموعه‌هاي برند هنكل آلمان هستند كه به نوعي غول بازار لوازم شوينده و بهداشتي جهان است. بنابراين تمامي تركيبات و مواد اوليه‌اي كه براي توليد آنها به كار برده مي‌شود، درجه يك هستند. وجه اشتراك در تمامي اين شامپوها، خاصيت نرم كنندگي، درخشندگي و محافظت از مو در برابر حرارت است. بنابراين اگر موهاي وز و آسيب ديده داريد بدانيد كه محصول مناسبي را انتخاب نموده‌ايد. امروزه برخي از محصولات سايوس در كشور تركيه توليد مي‌گردد كه از كيفيت چيزي كم ندارد. شامپوهايي مانند ضد ريزش و كراتينه از انواع آن هستند. در فروشگاه آرش بيوتي انواع شامپو سايوس موجود است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۳:۱۳ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد رنگ ابرو سانتكس

خريد رنگ ابرو سانتكس
رنگ ابرو Eyebrow Color رنگي نيمه دائمي است كه براي تقويت، شكل دادن و مشخص نمودن خطوط ابروهاكاربرد دارد. بهترين برند رنگ ابرو در فروشگاه اينترنتي آرش بيوتي، رنگ ابرو سانتكس است. قيمت رنگ ابرو سانتكس با وجود تجهيزات داخل آن، بسيار مقرون به صرفه است.  خريد رنگ ابرو سانتكس و كاربرد آن به آرايشگران اجازه مي‌دهد تا با افزايش تيرگي موهاي ظريف اطراف آن‌ها، ابروها را يكدست كنند. همچنين رنگ‌ ابرو قادر خواهد بود تا موهاي ظريف داخلي ابرو را كه در مناطق كم تراكم است، تيره كند. در نتيجه باعث بلند‌تر شدن دم ابرو يا جلوه‌ي پرپشت قسمت جلوي آن شده و شكل ايده آل‌تري ايجاد مي‌كند. اين كار را مي‌توان در سالن‌ها يا در خانه با خريد رنگ‌ ابرو و كاربرد آن انجام داد. رنگ كردن ابروها ظاهر آن‌ها را ضخيم‌تر و جوان‌تر به نظر مي‌رساند.

عملكرد رنگ ابرو چگونه است؟
اگر از كابرد هر روزه مداد ابرو خسته شده‌ايد و مي‌خواهيد جايگزيني راحت‌تر، ارزان‌تر و با دوام‌تر را امتحان كنيد رنگ كردن ابرو آرزوي شما را برآورده مي‌سازد. اگر رنگي خريداري كنيد كه حاوي تركيبات مفيد و دستورالعمل‌هاي آسان باشد، هرگز آسيبي به تارهاي ابرو شما وارد نخواهد شد. زمان عملكرد آن حداكثر چند دقيقه طول مي‌كشد اما نتيجه‌ي كار تا هفته‌ها باقي مي‌ماند. رنگ كردن ابرو و خريد رنگ مي‌تواند سريع، آسان و مقرون به صرفه باشد. رنگ كردن ابرو باعث تغيير رنگ موهاي ابرو شده و به آنها رنگدانه قوي‌تري مي‌بخشد و در نتيجه پرتر به نظر مي‌رسند.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۰:۳۲ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد اسپري كانسيلر ريشه مو لورال بلوند Blonde

خريد اسپري كانسيلر ريشه مو لورال بلوند Blonde
اسپري كانسيلر ريشه مو لورال بلوند Blonde محصولي بينظير از برند فرانسوي لورال است كه براي رنگ ريشه كاربرد فراواني دارد و پوشش 100درصدي براي موهاي شما به ارمغلن مي آورد. اسپري كانسيلر ريشه مو لورال بلوند Blonde قسمت هاي ناهمرنگ در ريشه مو را به خوبي پوشش داده و به شما كمك مي‌كند تا در كمتر از ۱۰ ثانيه، سفيدي موهاي خود را بپوشانيد. اين محصول پس از خشك شدن پخش نمي شود.

خريد اسپري كانسيلر ريشه مو لورال مشكي Black
اسپري كانسيلر ريشه مو لورال مشكي Black انتخابي بينظير براي آن دسته از دوستانيست كه رنگ موهايآنها مشكي بوده و مي خواهند سفيدي موهاي خود را بپوشانند. اسپري كانسيلر ريشه مو لورال مشكي Black براي انواع مختلف مو و رنگ‌هاي متفاوتشان قابل استفاده است. اسپري رنگ مو يك رنگ مو نيست. رنگ ناشي از اين كانسيلر، بر روي موها موقتي است.

خريد اسپري كانسيلر ريشه مو لورال قهوه اي سرد Cold Brown

اسپري كانسيلر ريشه مو لورال قهوه اي سرد Cold Brown قسمت هاي ناهمرنگ در ريشه مو را به خوبي پوشش داده و به شما كمك مي‌كند تا در كمتر از ۱۰ ثانيه، سفيدي موهاي خود را بپوشانيد. رنگ ناشي از اين كانسيلر، بر روي موها موقتي است. در واقع اين محصول پس از خشك شدن رنگ اسپري شده، تا زمان شستشو با شامپو بر روي موها باقي مي‌ماند. فرمول سبك اين محصول براي انواع مختلف مو و رنگ‌هاي متفاوتشان قابل استفاده است. اين محصول يك رنگ مو نيست. استفاده از اسپري كانسيلر مو لورال بسيار سريع و ساده بوده و جلوه‌اي طبيعي براي موهاي شما ايجاد مي‌كند.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۷:۰۴ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

كانسيلر مو چيست

كانسيلر مو چيست
كانسيلر مو انتخابي عالي براي دوستانيست كه مي خواهند هميشه موهايي يكدست داشته باشند و از ناهماهنگ بودن ريشه و رنگ مو خوششان نمي آيد. كانسيلر ريشه مو آسيب كمتري نسبت به رنگ ريشه داشته و ريشه مو را به خوبي پوشش مي‌دهد. كانسيلر مو بسيار سريع و راحت و بدون آسيب زدن به مو، ريشه مو را رنگ كرده و به راحتي روي مو پخش مي‌شوند. استفاده از كانسيلر ريشه مو، بهتر از رنگ مو است چرا كه كانسيلر ريشه مو در لايه سطحي پوست مي‌ماند و مانند رنگ مو با فرآيند اكسيداسيون از لايه سطحي مو عبور نمي‌كند و درون مو نمي‌ماند و مو را آسيب‌پذير و خشك نمي‌كند. براي خريد كانسيلر مو واد سايت آرش بيوتي شويد و از قسمت مو و مراقبت از مو، كانسيلر مو را انتخاب نماييد.

اسپري رنگ مو لورال قهوه اي تيره
اسپري رنگ مو لورال قهوه اي تيره يكي از پرطرفدارترين رنگ هاي كانسلير مو لورال است. اسپري كانسيلر ريشه مو لورال قهوه اي تيره Dark Brown مناسب براي افرادي است كه موهايشان در معرض تغيير رنگ ريشه است. استفاده از اسپري كانسيلر مو لورال بسيار سريع و ساده بوده و جلوه‌اي طبيعي براي موهاي شما ايجاد مي‌كند.

خريد كانسيلر مو لورال
براي خريد كانسيلر مو لورال بهتر است، فروشگاه هاي با اصالت را مرجع خود قرار دهيد، چراكه نمونه تقلبي كانسيلر لورال در بازار بسيار زياد است و كيفيت بسيار پاييني دارد. فروشگاه آرش، بهترين مرجع براي خريد كانسيلر مو لورال است كه مي توانيد به صورت حضوري و آنلاين خريد خود را نهايي كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۱:۰۲ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)

خريد شامپو رنگ تونيكا بلوند خاكستري ۹.۲۱

خريد شامپو رنگ تونيكا بلوند خاكستري ۹.۲۱
شامپو رنگ تونيكا بلوند خاكستري ۹.۲۱ جزو بهترين رنگساژ هاي موجود در بازار است كه طرفداران بسياري دارد. شامپو رنگ تونيكا بلوند خاكستري ۹.۲۱ جزء رنگ‌هاي نيمه موقت به حساب مي‌آيد. اين شامپو رنگ انتخابي ايده آل براي استفاده شخصي و سالني مي باشند. اين شامپو قابليت رنگ دهي به موهايي با رنگ پايه ۶ به بالا را دارا است. 

خريد شامپو رنگ تونيكا وانيلي سرد ۹.۱۲
شامپو رنگ تونيكا وانيلي سرد ۹.۱۲ در حال حاضر يكي از بهترين مارك‌هاي شامپو رنگ مو و رنگساژ است كه محصولي كاربردي براي استفاده شخصي و سالني مورد استفاده قرار مي گيرد. شامپو رنگ تونيكا وانيلي سرد ۹.۱۲ دليل عدم وجود تركيبات شيميايي مانند رنگ و اكسيدان از آسيب به موها جلوگيري مي‌كند.

شامپو رنگ مو تونيكا خوبه؟
شامپو رنگ مو تونيكا، يكي از بهترين برندهاي شامپو رنگ است كه محصولي دو كاره بشمار مي‌رود. با استفاده از شامپو رنگ مو تونيكا مي‌توانيد موهاي خود را رنگساژ نموده و يا به طور كامل رنگ كنيد. شامپو رنگ تونيكا براي تغيير رنگ مو تا يك يا دو درجه روشنتر و يا تيره تر قابل استفاده است. هر چقدر شامپو غليظتر روي مو گذاشته شود و در زمان طولاني تر، رنگ تيره تري براي موهاي شما به ارمغان مي‌آورد. شامپو رنگ قابليت رنگ دهي به موهايي با رنگ پايه ۶ به بالا را دارا است. شامپو رنگ مو تونيكا را مي‌توانيد روي موهاي خشك و مرطوب استفاده كنيد. شامپو رنگ تونيكا يك رنگ موقت بوده و بعد از حداكثر ۵ يا ۶ بار شستشو كمرنگ و سپس پاك مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۰۳ توسط:مينا موضوع: نظرات (0)