فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی .

فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی

قیمت ریمل دبورا

انواع ریمل دبورا

برند دبورا یکی از برندهایی است که دارای انواع مختلف ریمل است. کیفیت ریمل های دبورا بسیار عالی است و به گونه ای فرموله شده که کوچک ترین حساسیتی ایجاد نمی کند. دبورا میلانو 6 نوع ریمل که هرکدام مشخصات منحصر به فردی دارند، در تمام نمایندگی های سطح کشور عرضه می کند. فروشگاه آرش بیوتی نمایندگی محصولات دبورا در تهران است و تمام محصولات را موجود و به فروش می رساند.

قیمت ریمل دبورا

قیمت ریمل دبورا طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت ارائه می شود و انواع ریمل دبورا در فروشگاه آرش بیوتی موجود است.

ریمل حجم دهنده ضدآب ۲۴ORE اینستنت ماکسی ولوم دبورا

ریمل حجم دهنده ضدآب ۲۴ORE اینستنت ماکسی ولوم دبورا به مژه ها حجم داده و جلوه‌ای زیبا ایجاد می کند. این ریمل دبورا مناسب کسانی است که مژه هایی کوتاه دارند، زیرا باعث افزایش طول مژه و حجیم شدن آنها می‌گردد. برس منحصر به فرد آن، بسیار نرم و بزرگ بوده و از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند. اپلیکاتور درشت و مویی ریمل دبورا به گونه‌ای طراحی شده که حجمی بی‌نظیر به مژه‌ها می‌بخشد. این محصول ماندگاری ۲۴ ساعته داشته و ضد آب نیز هست

ریمل دابل افکت دبورا

ریمل دابل افکت دبورا از دو برس مجزا تشکیل شده که هر کدام کاربردی بخصوص دارند. یکی از برس‌ های این محصول برای افزایش طول مژه و دیگری برای حجیم کردن آنها کاربرد دارد. به لطف وجود ترکیبات میکرو سیلیکون و کمپلکس رنگدانه‌های بسیار مشکی در ریمل دابل افکت دبورا، تاثیر این ریمل در افزایش طول و حجیم شدن مژه چندین برابر می‌شود. این محصول ماندگاری مطلوبی داشته و تا ساعت ها بدون ریزش روی مژه‌ها باقی می‌ماند. ریمل دابل افکت دبورا بدون ایجاد هرگونه حساسیت، چسبندگی و ماسیدگی مژه‌ها را کاملا پوشانده و زیبایی چشمانتان را چندین برابر می‌کند.

ریمل حجم دهنده Dangerous Curves دبورا

ریمل حجم دهنده Dangerous Curves دبورا محصولی ایده‌آل برای افرادیست که دارای مژه‌های کوتاه هستند. این محصول با ترکیبات منحصر به فرد، باعث افزایش طول و حجم مژه ها می‌گردد. ریمل Dangerous Curves دبورا فاقد مواد افزودنی بوده و بدون ایجاد حساسیت جلوه‌ای زیبا به چشمهای شما هدیه می دهد. اپلیکاتور این محصول بسیار نرم و بزرگ بوده و از چسبندگی مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری می نماید.

ریمل حجم دهنده اکسترا اوردینری ۱در۵ دبورا

ریمل حجم دهنده اکسترا اوردینری ۱در۵ دبورا با ساختار ویژه خاصیت بلند کننده، حالت دهنده و حجم دهنده‌ای دارد. این ریمل دبورا از ماندگاری بالایی برخوردار است و می‌تواند تا چندین ساعت بدون ریزش و یا بهم چسبیدن مژه‌ها در جای خود باقی بماند. برس این ریمل دبورا با موهای بلند در ابتدا و موهای کوتاه‌تر در انتها به گونه‌ای طراحی شده که بتواند مژه‌های بلند و کوتاه را از هم جدا کند. این محصول به آسانی تنها با آب گرم و بدون نیاز به محلول های پاک کننده آرایش چشم قابل شستشو است.

ریمل حجم دهنده ۲۴ORE اینستنت ماکسی ولوم دبورا

ریمل حجم دهنده ۲۴ORE اینستنت ماکسی ولوم دبورا بدون ایجاد احساس سنگینی به مژه‌ها، آنها را حجیم نموده و جلوه‌ای زیبا می بخشد. این محصول مناسب افرادیست که دارای مژه‌های کوتاه هستند. اپلیکاتور درشت و مویی ریمل دبورا به گونه‌ای طراحی شده که حجمی بی‌نظیر به مژه‌ها می‌بخشد.

ریمل ۲۴ORE ابسولوت دبورا

ریمل ۲۴ORE ابسولوت دبورا از محبوب ترین ریمل های برند دبورا است. فرمولاسیون منحصر به فرد این ریمل حاوی ویتامن A و E بوده و پس از استفاده سریعا جذب شده و مژه ها را تقویت می‌کند. ریمل ابسولوت دبورا با رنگدانه های قوی، مژه ها را بسیار مشکی جلوه می‌دهد. این محصول ماندگاری ۲۴ ساعته داشته و تا ساعت ها بدون ریزش روی مژه‌های شما باقی می‌ماند. اپلیکاتور درشت و مویی ریمل دبورا به گونه‌ای طراحی شده که باعث جدا شدن مژه ها از هم شده و حجمی بی‌نظیر به آنها می‌دهد.

تمامی ریمل های دبورا در فروشگاه آرش بیوتی به آدرس www.arashbeauty.com موجود است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۲۲ توسط:مینا موضوع: نظرات (0)